جلسه معاونت اداری و مالی با ریاست سازمان در خصوص بررسی راهکارهای مناسب جهت سهولت کار برای مراجعه کنندگان

جلسه معاونت اداری و مالی با ریاست سازمان در خصوص بررسی راهکارهای مناسب جهت سهولت کار برای مراجعه کنندگان


جلسه معاونت اداری و مالی با ریاست سازمان در خصوص بررسی راهکارهای مناسب جهت سهولت کار برای مراجعه کنندگان

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری یزد، صبح امروز جلسه معاونت اداری و مالی به منظور بررسی راهکار های مناسب جهت سهولت کار در روند اداری پذیرش، تغسیل و تدفین متوفیان برای مراجعه کنندگان با حضور محمد حسن مرادی رئیس سازمان آرامستان، پورالحسینی معاون اداری و مالی سازمان و پرسنل واحد اداری و مالی در سالن جلسات سازمان آرامستان برگزار شد.

در این جلسه مرادی ضمن تشکر از زحمات بی دریغ پرسنل واحد اداری مالی که در مواقع شیوع ویروس کرونا با درک شرایط بحرانی استان تمام سعی خود را کردند تا مراجعه کنندگان در کمترین زمان ممکن بتوانند روند اداری پذیرش، تغسیل و تدفین متوفیان خود را انجام دهند اظهار داشت: انشاالله با تلاش های جهادی پرسنل اداری و اجرایی این سازمان که در زمان شیوع ویروس کرونا کمتر دیده شد از این برهه زمانی با سربلندی خارج خواهیم شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد سلسله جلسات تخصصی اداری و مالی در خصوص بررسی چالش های موجود در روند اداری پذیرش، تغسیل و تدفین متوفیان و ارائه راهکارهای مناسب جهت سهولت کار برای مراجعه کنندگان بصورت هفتگی با حضور ریاست سازمان و پرسنل معاونت اداری و مالی در سالن جلسات سازمان مدیریت آرامستان ها برگزار شود.